catoMaior catoMaior
217
BLOG

niesalonowo wszołkowi do sztambucha

catoMaior catoMaior Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

 

Zajrzałem na blog Grzegorza Wszołka, by pocieszyć go krótkim słowem, że ABW ani codziennie ani cotygodniowo po redakcjach buszować nie jest w stanie. I jak tylko wyłapie pluskwy, pchły, wszy i wszelkie inne plugastwo niechybnie zajmie się tym  czym powinna, czyli zacznie wyłapywać agentów  opryczniny. Nie wiem, czy taka wiadomość go ucieszy czy jeszcze bardziej zatrwoży. Zapraszam do wymiany zdań na ten temat. Bo u niego powitał mnie wielki transparent: porzuć nadzieję wszelką. Dla ciebie ch*** wstęp wzbroniony.
catoMaior
O mnie catoMaior

zwietrzały entuzjasta, pełen niewiarygodnych paradoksów, o poglądach socjalliberalnych, których jestem gotów bronić i z których jestem dumny. Altruista. Ateista.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości