catoMaior catoMaior
262
BLOG

Latkowskiego propozycja nie do odrzucenia

catoMaior catoMaior Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Z niedowierzaniem oglądałem sceny bitewne z redakcji Wprost. Usiłowałem, patrząc jednym okiem na pogrom Hiszpanów, dla ukojenia starganych nerwów, drugim okiem zerkając na publiczny program informacyjny i uszami łowiąc ten drugi, najbardziej opiniotwórczy.

 

Epatowano widzów wynikami ankiety, w której prawie połowa badanych żąda głowy Tuska.

 Nikt nie zwrócił uwagi na to, że zanim zapytano badanych, już znacznej części z tych, którym zwykła umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem jest niedostępna, podsunięto odpowiedź.

 Padły moje moje dwa przedostatnie autorytety dziennikarskie Grzegorz Miecugow i Marek Przybylik. To się w pale nie mieści. Ostatnie Dwie Wieże dziennikarskiego noblesse obliges.

 

W tym momencie zapowietrzyłem się więc wrócę do wczorajszych wydarzeń po ochłonięciu.

 

Kilka refleksji po porankowej konferencji premiera.

Zdumiewa rozległość siatki, jaką zbudowała oprycznina.

 

Do orgazmu Moniki Olejnik w końcówce konferencji czwartkowej premiera nie mogę się w tej chwili odnieść całościowo, ale powiem, licząc na rychły akt oskarżenia o obrazę: ta kobieta powinna oszczędzać sobie wstydu, po raz kolejny daje świadectwo, że jest chora na Altzheimera, nie jest w stanie spamiętać tego, co powiedziano jej przed chwilą i powtarza tylko zapisane albo podsuwane w uchu formułki. Z góry przepraszam za te słowa, ale ktoś pierwszy powinien to powiedzieć.

 

Wrócę do tej sprawy, ale teraz nie mogę nie ustosunkować się do tego, co zobaczyłem w transmitowanej z sejmu konferencji prasowej SLD.

 

Oblicze wicemarszałka wenderlich, które budzi we mnie obrzydzenie.

Charakterystyczna wypowiedź - insynuacja Gawkowskiego:  co takiego w tych materiałach, że Tusk usiłuje się do nich dostać?

Panie słyszysz i nie grzmisz?

Taki głupi, czy taki bezczelny?

Tusk z naciskiem prosił: w interesie publicznym jest natychmiastowe upublicznienie pozostałych nagrań.

To, że Latkowski broni nośników z narażeniem swojego zdrowia i życia, a Dzierżanowski w TVP INFO łże jak prymus kursów dla propagandystów KGB, to jeszcze mało? Przecież tu chodzi tylko o te przedmioty, jakie otrzymali od agentów opryczniny, bo chyba nie omieszkali tego przegrać na własny użytek?

catoMaior
O mnie catoMaior

zwietrzały entuzjasta, pełen niewiarygodnych paradoksów, o poglądach socjalliberalnych, których jestem gotów bronić i z których jestem dumny. Altruista. Ateista.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka