catoMaior catoMaior
210
BLOG

zemsta jest rozkoszą bogów

catoMaior catoMaior Polityka Obserwuj notkę 6



Żałość i trwoga

ogarniają mnie, kiedy słucham wypowiedzi rozmaitych ekspertów o charakterze rządów zorganizowanej grupy przestępczej określającej się jako Prawo i Sprawiedliwość.

Zarówno tych za jak i przeciw.

Dla mnie dowodem na to, że Jarosławowi Kaczyńskiemu i jego formacji nie chodzi ani o państwo polskie ani o jego reformowanie, była faktyczna likwidacja Trybunału Konstytucyjnego.

Ale co tam ja. Udowodnił to niezbicie Rafał Matyja i co? 


Wielu dotychczas jeszcze żywi jakieś złudzenia i jako poważne odbiera kabaretowo-wiecowe zagrywki tzw. Panprezydenta.


PiS wszystkie dotychczasowe antykonstytucyjne działania poświęcił jednemu celowi:

jak utrwalić zdobytą przy pomocy oszustw, kłamstw i manipulacji WŁADZĘ aby nigdy jej nie oddać.


Ja o tym wiedziałem już 10 lat temu i publicznie przed tym przestrzegałem.

http://horacy43.salon24.pl/55128,kurduple-i-liszency

Wciąż jedynie nie miałem pewności co do tego, czemu ta władza ma służyć.

Ostatnim swoim nieprzytomnym atakiem wściekłości skierowanym przeciwko wszystkim sam się do tego przyznał.

A dlaczego będzie się mścił na każdym, w tym także na Tobie bezwinny internauto?

Bo on najlepiej wie kto ma największy udział w spowodowaniu śmierci jego brata i 95 niewinnych obywateli Polski. Świadomość tego i poczucie winy i odpowiedzialności nie daje mu spokoju. Więc też nie pozwoli nikomu na życie w spokoju.

W dalszym ciągu jest uważam, że uczyniłem dobrze. Druga strona przedstawia się jak ofiara, i to z jej strony szczyt hipokryzji – mówił w programie „Gość Wiadomości”…
POLITYKA.PL

catoMaior
O mnie catoMaior

zwietrzały entuzjasta, pełen niewiarygodnych paradoksów, o poglądach socjalliberalnych, których jestem gotów bronić i z których jestem dumny. Altruista. Ateista.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka